šeštadienis, balandžio 14, 2012

Laaabanakt ! :*

Sveiki dar kartelį , norite naujo video ? Siūlikite komentaruose savo įdėjas ką norėtumėte jame pamatyti ir pasistengsiu įgyvendinti jūsų norą :) Aišku nesiūlikite ten visokių nesamonių , ačiū . Tai va , o dabar papasakosiu ką nuveikiau , tai vaaa ... :DD Buvau su draugais kieme, mėtėm į kašį , ir šiaip visaip svaigom asdgafasdg :DD* Ant vakaro pasidarė toks drėgnas oras ir subangavo man plaukus , vat dėl to nemėgstu aš drėgnų orų . . . :DDD Iš kiemo kai gryžau ėjau su drauge į parduotuvę nusipirkom čipsų , sausainių , twixs` ų ir tiesiog kalbėjom apie viską , vienu žodžiu chillinom . Šiandien turbūt viena iš geriausių dienų , nes buvau susipykusi su savo geriausia drauge, bet mes šiandien susitaikėme ! Dėl to laaaaabai džiaugiuosi ! Taaai va , o dabar turbūt šausiu į lovą , pažiūrėsiu TV , pachatinsiu per mobą ir kaip visada bechatindama užmigsiu xi , xi . :D* Nepamirškite siūliti ką nusifilmuoti kitame video , na o dabar sakau labos nakties ! Čiao , bučkis ! : *
Xo, xo . : *
A ` .



3 komentarai:

  1. Siulyčiau kitame video pakalbet, ne tusint nieko, bet kalbet , ką nors papasakot ir panašiai. o ant galo, gali kelias linksmas akimirkas įdėt. :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. O aš siūlau nufilmuot savo dieną. Ne vien ką namie veiki,bet ir lauke. Būtų visai idomu :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Padaryk video apie savo draugus, laisvalaikį ar ką nors linksmo ir ką įdomu žiūrėti ;*

    AtsakytiPanaikinti

Peržiūrų skaičius