pirmadienis, gegužės 28, 2012

Karramba6

Sveikučiai ! Soriukas , kad nebeprašiau kaip žadėjau , bet žiaauriai mane viskas nuvargino tai biški reikėjo pailsėti . : ppp. Kaip sakiau įkelsiu karrambos nuotraukas , bet visų nekelsiu , nes jų yra belekaip daug , keleta įmesiu ir pakaks , o šeip kas norit daugiau jų pamatyti , esu sumetusi į Facebooką , bet ten irgi dar ne visos , nes dar nespėjau visų pakoreguoti žinot , draugai , namų darbai , kiemas ir visa kita :pp . Ką šiandien nuveikiau ? Kaip ir nieko gero , ėjau į mokyklą , buvo 6 pamokos , jos labai greitai praėjo ir parslinkau namo , o poto gal eisiu į šokius :) Ką veiksiu toliau dar nesuplanavau tad nieko negaliu pasakyti . O šeip biškiuką apie karramba . Taaai vat žiauriai patiko! Belekiek ten gražių vaikinukų buvo , kad eik tu saaau ! Žiauriai fainai viskas ten buvo ,  raaaidino irgi belenkaip visi gerai ! O vienas Latvis taip pavarė , kad vaaau ! Buvo dar 12-metų berniukas Rusas berods , bijau pameluoti , nes pati nelabai atsimenu :D Tai vat jis tai irgi toks belenkoks vaikis ! Taip raaaidddino , kad net geriau už kai kuriuos vyresniuosius ,visi tikrai buvo nustebę ! Na užteks apie ` KARRAMBA` :) Hmmm... kas čia dar ? 3 dienos iki vasaros ar galite patikėti ! Aš tai vis dar nee.... :DDDD Bet taaaip laukiu , kad ne tas žodis ! : ppp . Na gerai sakau jum čiao , pasimatysime kitame mano įraše , MUO :*
Xo, xo . : *
A `.

O va čia tas Latvis kuris laimėjo 1-vietą ir kaip sakiau belenkaip gerai raaaidino ! 


 Opaa !
 O štai ir aš ! :pp


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Peržiūrų skaičius