šeštadienis, birželio 01, 2013

2013 VASARA???? !@#$%^&*

Labas, labas, labas! Žadėjau vasarą rašytį į blogą, tai ir tesiu savo pažadus. Kadangi labai daug kas laukėt mano įrašų, tad pasistengsiu kuo dažniau čia parašyti ir papasakoti viską kas tik gero nutiks per mano vasarytiaa:*. Nežinau kodėl, bet aš nutuokiu, kad šita vasara bus geriausė iš visų, visų buvusių! Esu nesveikai gerai nusiteikusi šiais metais ir pasiruošusi tobulieems vasaros vakarams su pačia geriausia draugų kompaniją... (h) . Aš labai, labai tikiuosi, kad jums patiks šitos visos nesamonės kurias čia rašau taip eksprontu. Bet gerai pamasčius gal ir nėra labai įdomu skaityti ką aš nuveikiau per dienas ??? Net nežinau hmm, jei turite kokių įdėjų, kaip galėčiau padaryti įdomesnį savo blogą, tai rašykite komentaruose, aske, facebooke ar kur tik jums patogiau ir stengsiuosi išpildyti jūsų norus (hehe) . Čia šitas įrašas toks bevertis bus, naaapykit :> Tiesiog va dabar jau 4:20 ir aš nemiegu, neturiu ką veikti tai pagalvojau, kodėl gi neparašiusi į blogą ??? Toks fainas jausmas vėl čia sugrįžti ir galvoti ką parašyti, bet tik kažkaip dabar net negalvoju, o tiesiog savaime viskas pilasi irgi visai nieko :> Tai gal šiai dienai užteks tokio trumpo įrašiuko ir skelbiu `blogo atidarymą` :D:D Myliu, bučiuoooju ir atia :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Peržiūrų skaičius